افتخارات رو نگاااااااا........

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

افتخارات پسرا :

۱-درس خوندم لیسانس گرفتم

۲-خدمت رفتم

۳-کار پیدا کردم

۴-ماشین خریدم

۵-خونه خریدم

۶-ازدواج کردم

۷-بچه دار شدم

 

افتخارات دخترا :

۱-دماغمو عمل کردم

۲-دوبی رفتم

۳-پسره با بنز از جلوم رد شد بوق زد

۴-یه گونی لوازم آرایش دارم

۵-با یه پسر پولدار دوست شدم

۶-دوست پسر من از دوست پسر فلانی خوشگلتره

۷-همه وسایلم صورتیه

 

 

 

Yani pesar nisti copy nakoni

 

 



نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت18:46---9 دی 1393
خاک تو مخت اندازه داییناسور عموم سنته نمیدونی داف و پاف چیه نچ نچ حالا برو تحقیق کن تا بفهمی از دلی و مهی هم بپرسی بت میگن
پاسخ:داف شنیده بودم پاف نشنیده بودم خخخخ واسه تحقیق گوگلو ول کنم برم پیش ارامو مهتاب؟؟؟ ارامو که بپرسم کلاسم میاد پایین خخخخخ مهتابم که محل سگ به ادم نمیزاره :| بعدشمممممممممممممممم تو داف منی خانومم حالا این مطلبم بیخیال شو خخخخ


nafas
ساعت9:05---7 دی 1393
هر هر هر اون دخدرا دافن ن ما! ولی اون پسرا پاف نیستن وگرنه اینجوری نبودن
پاسخ:چی شد چی شد؟؟؟؟؟؟؟ ریپید ریپید خخخخخ داف پاف چینه؟؟؟
پاسخ:اینو اون تهش نوشته بودن دیگه مجبور شدم کپی کنم sory my love!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ پنج شنبه 4 دی 1393 ساعـت 12:40 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |